sobota 9. února 2019

Najel jsem na loukarb

Tak jo, nová permice do fitka koupena, soutěž se přehoupla do druhé třetiny a když koukám na váhu, tak to sice nevypadá věru zle, start nepřepálen, základy jsou pevně položené, ale zároveň zrovna slavný výkon to také není. Takže je třeba pořádně kopnout do vrtule a zkusit něco nevyzkoušené.

O lowcarb dietě už jsem nějakou dobu přemýšlel. Což o to, bez slazení se to dá, a až překvapivě snadno, to už nějakou dobu vím, ale srazit celkově denní příjem sacharidů na nějakých 50 gramů, to už je jiný level. Tož o tom popřemýšlím... mozek říká: zapomeň, srdce říká: čokoláda, soused: chlastám.

Když jsem si do kalorických tabulek vypočítal a zadal hodnoty, kterých bych chtěl každý den docílit, hned mi došlo, že 50 gramů je úlet boeingového typu. Tohle nepůjde ani náhodou. Dám si náhodou omylem dva banány nebo kilo čokolády a mám denní příjem v háji? Ne, zkusím cílit 60 gramů, ale spíš to ještě zvýším, uvidím. Každopádně to chvilku budu zkoušet a třeba u toho zůstanu, jedno se tomu totiž musí nechat - mám stejný příjem kalorií, ale po dobu, co lowcarb držím si neuvědomuju, že bych někdy cítil hlad. Něco na té dietě možná bude...


Soused, ten mě však trumfnul. Vynalezl zcela novou formu hubnutí, takzvaný lowsleep. Tento styl je typický tím, že vám na bytě minimálně do jedenácté večerní řve hudba, pak najednou utne a je ticho. Zatím, co si ostatní myslí, že jste s tímto stylem sekli, tak je před pátou ranní vyvedete z omylu, když se ožralí vracíte na byt. Děláte kravál na chodbě a pak opět na bytě začne řvát hudba. Lowsleep má ovšem podstatnou vadu na kráse. Sami jej praktikovat prakticky nemůžete, sousedí v tom musí jet s vámi. Takové hromadné hubnutí...

No nic, já se snad dneska normálně vyspím a vám přeji pěkný zbytek víkendu. Mějte se krásně a komentujte, lajkujte, sdílejte ;-) Váš špekoun.

2 komentáře:

  1. Překvapuje mě, že z toho hluku nehubneš. Nevyspání mě dokáže vystresovat jako málokoho. Bohužel v mém případě stras znamená příbírání :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě já taky, když jsem ve stresu tak jím, tudíž nehubnu :-D

      Vymazat