neděle 3. února 2019

Svaly v opojení

Tak jsem si založil (po vzoru kolegů ze skupiny v doformě) fitnesácký deník. Pečlivě jsem vybíral vhodný sešit k vedení poznámek s vhodným motivem obálky, která by dokonale vystihovala podstatu věci. Nu i naplánoval jsem start zápisu do deníku na prvního února. Jak to začalo, si můžete sami přečíst...


Když si to přečetla má žena, navrhla přejmenovat můj Fitness deník na Deník tragického fitnesáka. Není se čemu divit. Start se vskutku nepovedl. A jediné, co v té chvíli můžete udělat, je: přiznat si to. Zvednout se a poučit se ze svých chyb... a že jich za ten víkend bylo...

Tou největší chybou bylo jít v sobotu do fitka. To bylo trápení, ajajaj. Zkouším tlaky na prsa s jednoručkama, po druhé sérii mám chuť mrsknout s těma činkama co největší silou o zem, ať každý slyší, že jsem zvedal celých deset kilo. Ne, takhle to nepůjde. Fakt jsem netušil, jak velký dopad může mít konzumace alkoholu na fyzičku.

Nyní svým svalům slibuji, že už nikdy nebudu pít, ať se z toho geparda na obálce nestane otrhaná kočka popelnicového typu, která bude ve středu o půl dvanácté večer svým prochlastaným hlasem zpívat Densing quín, jako můj úžasný soused.

Takže teď jdu do fitka. Bude legday, tak snad to nebude další chyba tohoto víkendu. A vy si dejte tyhle skvělé palačinky.


PROTEINOVÉ PALAČINKY
(3 porce)

Co potřebuju na těsto:
1 banán (120 g)
2 vejce (100 g)
syrovátkový protein (50 g)
kokos (10 g)
skořice (5 g)
vláknina (10 g)
špetka soli

Co potřebuju na krém:
2 banány (240 g)
plnotučný tvaroh (150 g)

Jak na to:
Banán rozmačkejte a postupně přidejte všechny ingredience. Vejce mám ve zvyku přidávat jako poslední. Dobře promíchejte a nechte odstát. Mezi tím si udělejte krém. Opět rozmačkejte banán a přidejte tvaroh. Můžete přisladit nějakým dochucovadlem (třeba flavdrops, skořice, kakao). A pak na rozpálené pánvi (nejlépe bez oleje) udělejte palačinky. Hotové palačinky potírejte krémem a nakládejte na sebe. Zdá se toho málo, ale je to fakt syté jídlo pro tři lidi.

Teoretické hodnoty na jednu porci:
1400 kJ, bílkoviny 23 g, sacharidy 32 g, tuky 13 g.

Žádné komentáře:

Okomentovat