sobota 13. dubna 2019

A mám po formě...

Uteklo to jako voda, tři měsíce ve stavu urgentního hubnutí jsou pryč a můj pokus se dostat se do stavu beztíže je ukončen. Do mysli se vkrádají pocity jako bych končil na dlouhém dětském táboře a už zbývá si jen vyměnit instagramové profily a ahoj zas za rok.

Byl to opravdu náročné být skoro každý den ve fitku. Bylo opravdu těžké odolávat dobrému jídlu a ne vždy se to podařilo. Bylo ale taky opravdu úžasné sledovat svou proměnu. Asi nejlepší pocit byl, když jsem si uvědomil, že jsem z nějakého důvodu, aniž bych to potřeboval, vyběhl do bytu ve čtvrtém patře a vůbec se nezadýchal. Tenkrát jsem si řekl, že už jsem na tom fakt dobře. A hlavně si pak porovnat ty čísla: váha -11 kg, pás -12 cm, zvládnu udělat shyb, v dřepu s činkou zvednu o 60 kg více, na benchpress o 30 kg a na těchto číslech soutěž končí.



Zúčastnil jsem se soutěže Do formy s Muscle&Fitness podruhé, proto budu velmi opatrný s tvrzeními, že teď cesta nekončí, bojuju dál, byl to jen začátek a ne, nejsem vítěz - vyhrával jsem nad svým starým obézním já tři měsíce a jediné, v co můžu doufat, že po týdnu odpočinku a lehkého prasení, který jsem si naordinoval, si opět pořídím permici do fitka. Ne, hodně lidí, kteří se minulý rok soutěže zúčastnili, se vrátili do starých kolejí a opět ztloustli a přestali být v kondici, včetně mě. Co ovšem rozhodně prohlásit můžu: jsem spokojený. Za ty tři měsíce jsem opravdu dokázal se sebou udělat kus poctivé práce.

Díky všem z facebookové skupiny. Bylo opravdu inspirativní sledovat vaše proměny, číst články, rady, vtipné či motivační poznámky a úvahy. Tak jo, dětský tábor končí a jdeme domů. Bylo to moc fajn. Mějte se hezky a třeba se za rok opět uvidíme.

Váš Špekoun

4 komentáře:

  1. GRATULUJU a držím Vám palce!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super, teď už jen vytrvat a udržet. To je stejnak nejtěžší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak úplně nesouhlasím. Je třeba jít s kilama ještě hodně a hodně dolů. Nejsem ani v polovině.

      Vymazat