úterý 9. dubna 2019

Pohoda, klídek... doprdele gól!

V sobotu jsem měl cheatday, tedy dlabeme co hrdlo ráčí, ale abych nebyl úplný zevloun, tak jsem si zašel do fitka. Když jsem se z něj vracel s kebabem a colou v ruce, tak jsem se celkem se těšil na večer. Udělám si něco, co už jsem dlouho neudělal: otevřel jsem si pivko a koukl na fotbal. Po dlouhé době jsem totiž měl možnost sledovat přímý přenos ze zápasu mého oblíbeného týmu.

Večer vypadá pěkně, ptáci venku pěkně zpívají, trošku se i vyjasnilo, takže již nechčije a doprdele gól. Můj tým prohrává 0:1. Desátá minuta, ale to je v pohodě. Pohoda, klídek. Loknu si pivka. Doprdele gól. 0:2. Teď nevím co si mám myslet, ten obránce útočníkovi soupeře přihrál? To jako fakt? No nic, pohoda, klídek, je teprve sedmnáctá minuta. To se ještě dá vyřešit...

Dopíjím pivko a doprdele gól. To snad není pravda 0:3 v 41. minutě, ale já jsem v klidu. Vždyť jde jen o titul. To nevadí. Co na tom, že tímhle ztratíme první místo a předběhne nás právě dnešní soupeř. Doprdele, ty krááááávoooo 0:4 v prvním poločase, nemá někdo čokoládu? Moje nervy...

Zápas skončil prohrou 5:0 a já přibral minimálně 5 kilo. Z toho plyne ponaučení, nikdy nekoukejte na důležitý fotbalový zápas, když prasíte, váš tým to zprasí též. 


Dnes už opět ladím formu, je tu posledních pár dnů soutěže, tak nelením - dnes jsem si vyzkoušel venkovní posilovnu, kterou máme v parku. Je fakt moc pěkná, ale ještě lepší ti kuřáci, co si u ní sednou na lavičku a celé okolí zasmradí pachem z cigaret. Park má rozlohu asi 50 hektarů, jsou tam desítky laviček a oni musí sednout zrovna na tu u posilovny. Pak se lidi diví, že se kouření toleruje čím dál méně. Zítra jdu naposledy do fitka, snad tam nebude žádný kuřák...

Mějte se fajn...

Váš Špekoun

2 komentáře: