úterý 19. března 2019

Pravidla hubnutí

Pokud se chcete mít opravdu rádi, pak si sami sebe musíte vážit. A jelikož je úterý, tak jsem se zvážil. Úterky jsou pro mě dnem zúčtování. A tak si stoupám na váhu a váha ukazuje 107,8 kg. Je to sice "pouze" o 0,5 kg méně oproti minulému úterku, což jsem doufal ve vetší rozdíl, ale už je to o 10 kg méně od začátku roku a to se mi fakt líbí. A tak jsem se zamyslel nad pár pravidly, které mi pomohly těch 10 kilo shodit:

Pokud chcete být tlustí, pak stačí jen žrát a nic nedělat. Je to skutečně jednoduché a dobře to funguje. Horší to však je, když tlustí být nechcete. To je pak třeba přestat žrát, začít jíst a je třeba zvednout zadek - to každému nemusí být po chuti.

Když chcete zhubnout, musíte začít hubnout v hlavě. Velice známá a pravdivá myšlenka. Ne neznamená to snížit svoje IQ, i když i k tomu může dojít. Nejsilnějším svalem v těle je totiž váš mozek. A když si mozek usmyslí, že něco udělá, pak to opravdu udělá.

Hubnout musíte začít ihned po rozhodnutí. Musíte o tom přesvědčit i své srdce - stejně silný sval jako mozek. Srdce totiž dodává myšlence touhu a s tou se myšlenka stane neporazitelnou. Pokud si určíte nějaké datum od kdy začnete hubnout, pak je velmi pravděpodobné, že zhubnout nezvládnete. Znamená to totiž, že vaše srdce to nechce. Pokud totiž srdce něco chce, chce to hned!


Nemyslete si, že v těchto třech pravidlech neselhávám. Selhávám! A to často. Hlavně srdce často zatouží po pizze nebo cole, mozek zas je často líný donutit zadek ke zvednutí. Je to zcela přirozené a není třeba věšet hlavu, neznamená to, že myšlenka byla poražena. Právě ta myšlenka s touhou po zhubnutí vás zase navede do správných kolejí.

Přeji mnoho úspěchů. Váš Špekoun.


PS: pokud používáte Twitter, určitě se stavte na můj profil @jdudoformy a dejte o sobě vědět ;-)

2 komentáře:

  1. Gratuluji k - 10 kg! přeji hodně úspěchů do budoucnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) když se sám budu držet rad ze svého článku, určitě úspěchy budou!

      Vymazat