pátek 1. března 2019

Jsem mediální superhvězda!

Lidičky! Lidičky! Kde jste kdo, pojďte sem! Já snad budu mediální fitness superhvězda! Koukám do časáku a tam... moje břicho! Taaak, a teď se hezky uklidním a počkám, až pomine mých patnáct minut slávy...

...po 15 minutách...

Tak jo, už je klid. Davy fanoušku pod okny zmizely rychleji než foloueři na instoši a já můžu začít znovu a vážně. Opravdu mě totiž potěšilo, že jsem se objevil v březnovém čísle časopisu Muscle&Fitness. Loni jsme se zúčastnil soutěže Do formy s Muscle&Fitness, sice jsem se díky tradičním, zimním, pro chlapy smrtelně nebezpečným rýmečkám nemohl mít ambice na mety nejvyšší (a asi taky proto, že jsem občas prasil jako prase bradavičnaté a občas byl línější než lenochod v přechodu), ale když se podíváte na srovnávací fotky, tak změna je tam fakt viditelná. Že jo? Řekněte, že jo! Prosííím 😉


Je to zvláštní pocit mít fotku v nejprodávanějším časopise s touhle tématikou v republice. Na ostatních stránkách jsou borci s bicepsy většími jako moje hlava a já tam jsem s takovou postavou. Holt umím líp psát než cvičit 😃 a tak s vědomím, že jsem se tam objevil ne díky výkonu, ale doprovodnému textu, který jsem k tomu napsal a který byl součástí soutěže, mám o motivaci postaráno: víc se vzdělávat, lépe cvičit, lépe jíst, vyhrát další ročník 😂 Ne vtip 😉 Cíl je jasný: být ve formě!

Mějte krásný víkend! Váš Špekoun.

PS: už mám stránky na fejsu, tak si mě můžete přidat 😉 @zapiskyspekouna

Žádné komentáře:

Okomentovat