úterý 15. ledna 2019

Zavřete oči, umírám!

Tak a je to tady. To, co téměř jistojistě mělo přijít, to také přišlo. Rozhodl jsem se totiž své tělo ochudit o tuky a tak přesně po dvou týdnech (už tradičně, když mě taková blbost pojednou napadne) mě v tom mé tělo pořádně vykoupalo. Já umírám, přátelé. Onemocněl jsem mužskou smrtelnou nemocí na sedm a nevím, jestli ještě ode mne přečtete nějaký článek.

Tudíž druhý týden v soutěži by se zdál ztracený a ono ejhle... stoupám si na váhu, ta zrychlením nejnovějšího modelu Ferrari se přešvihla přes stovku, ale zůstala o kilo níže než minulé úterý. Jsem zcela spokojený, i když, věřte mi, já umírám.

Pokud chcete zhubnout a začnete se o to skutečně (až odborně) zajímat, pak se většinou dočtete, že úspěch v hubnutí závisí přibližně ze 70% na stravě a z 30% na fyzickém cvičení. Jistě, ještě tam máme další faktory jako dostatek spánku, míru stresu atd. A zde mám důkaz sám na sobě, tedy klinicky ověřený. Celý týden ležím na smrtelné posteli a má úžasná žena mi připravuje zdravá jídla a hle, mám o kilo méně...

Rýmečka je zákeřná nemoc, která má pro chlapy fatální následky a chraň Bůh! aby chlap chytl ženskou verzi, to by už stoprocentně nerozdýchal. Nyní beru další kapesník, tiše čekám na zázrak a věřím, že se ještě někdy v životě podívám do posilovny. Vzpomínejte na mne v dobrém.

A pokud chcete vědět, co mi má žena dneska připravila...


CHUŤAS SALÁT

Co potřebuju?
čínské zelí (700 g)
rajčata (500 g)
kukuřice v konzervě (250 g)
eidam 30% (300 g)
šunka - nad 90% podílu masa (100 g)
zakysana smetana 12% (250 g)
na dochucení: chilli, sůl.

Jak na věc?
Je to salát! Všechno nakrouhat a smíchat ;-)

Teoretické hodnoty (na porci 300 g):
900 kJ, bílkoviny 19 g, sacharidy 11 g, tuky 13 g

Brouchuť!

4 komentáře: